Sommarlov!! Och jag saknar redan min klass...

Äntligen! Sommarlov! Idag klockan 9 träffades alla ettor i kyrkan där det var avslutning. Jättemånga i min klass kramade om mig och även min ena klf, biologilärare kramade om mig och min andra klf, mattelärare önskade mig lycka till. Det blev så sorgligt när folk sa att dem kommer sakna mig, kompisar som jag inte kände för ett år sedan. Jag har just slutat NA11 men saknar de redan :/

Efter kyrkan åkte jag, Linus, Evelina, Matilda och Zuzanna hem till mig. Medan jag packade och bytte om för träning kollade dem på radioprogrammet luringen på datorn haha och det var ganska kul. Vi åt även av kanelbullarna som jag och Eve bakade till förra veckan och de var ju frysta så dem värmde vi sådär en minut. Tilda hade även tagit med sig Muffins och de var baralite kalla så när jag skulle varma den måste jag ha tänkt på något annat och även satt den på en minut för helt plötsligt sa dem, ”Jenny, det ryker från mikron” När vi öppnade mikron så kom det ut jättemycket rök och det stank i hela huset. Muffinsen var lite svart….

Just nu befinner jag mig i Stockholm på Scandic = hotellfrukost imorgon!! Wiho! Imorgon klockan 9 skall jag till amerikanska ambassaden. Egentligen hade jag tid kolckan åtta men fick ett mail nu ikväll om framflyttning. Sedan skall vi shoppa lite, och vi ska gå till Adidas affären! :D Yeaj!  På lördag och söndag är det AFS läger ute på Bosön.

Igår skickade min värdsyster en video på Facebook till mig. Hennes cross country lag hade varit hemma på pancakes breakfast och det mesta de sa var ”Hi Jenny” :D haha Men man hör också någon som säger ”Oh, is this the exchange student?” ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0