Midsommar

 

I helgen var jag i min sommarstuga. Internet suuuger verkligen där, inte lätt att vara ungdom ;) Vädret var också ur uselt men det var kul att träffa några av mina kusiner. När vi hade tränat en dag så mötte vi en bil i skogen och när han skulle backa körde han i diket. Han var väldigt gammal men han sa att han kände någon, Börje, som bodde lite längre bort med traktor så vi åkte iväg för se om vi kunde hitta denna Börje. Efter ett tag kom vi till ett hus och när pappa pratade med dem visade det sig att det var han som hade kört ner i dikets bror och broderns fru. När vi frågade om de kunde hjälpa honom sa dem att det är bättre om vi hittar någon annan, ok? Snällt ;) haha men tillslut hittade vi Börje och vi kunde slutligen lämna över stafettpinnen ;)

I natt drömde jag att jag packade väskan till USA och när jag vaknade kom jag på allt som jag hade glömt!! Lite små panik….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0