Matte NP 2C



Idag fick vi tillbaka mattenationella. Denna gången hade vi bara den skriftliga, ej muntligt. När han började skriva upp poängen på tavlan och säga att vissa hade ett papper i sitt prov där det stod vad de behöver öva på till ett komplementringsprov till på måndag och då började jag tänka, Nej, jag orka inte plugga hela helgen igen..... :/ Zuzanna fick sitt ganska snabbt och såg att hon hade fått A och där satt jag och ångesten bara steg och steg ;) haha. Sen så fick jag mitt oxå och när jag öppnade pappret var det ett A där med :D Blev så glad och lättad! Personligen tycker jag att detta provet var ”lättare” än förra terminens nationella i matte. Nu är dessutom alla prov över och vi har typ inga läxor så dessa skoldagar som är kvar skall jag njuta av, min sista tid i klassen. För det är faktiskt as kul att gå i skolan när man inte ha läxor eller så utan när man bara kan chilla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0