Det här kommer att bli bra

Jag snackade med min värdsyster på facebook igår igen och jag blir så glad så fort vi pratar! Hon är så härlig! Jag ställde jättemånga frågor om skolan och så och hon berättade att man har 8 ämnen varav man kan max välja sju klasser. Dvs att den 8:de är en free period då man kan antigen göra läxor eller vara med kompisar! :D Hon sa att hon har bara fem ämne dvs 3 free period och jag tror att jag skall ha sex ämnen och därmed 2 free period. Min värdsyster och jag har så mycket gemensamt. Vi båda springer, vi båda satsar mycket på skolan, vi har båda hundar and so on. :)

Fick mail från min värdmamma där hon berättade att hon skulle ta kontkat med the school counselor för min regestering och för att jag skall kunna välja ämnen och så :) 

Idag i skolan gick jag sedan och sa till att jag behövde få betygen hemskickade och efter det så gick jag och mina kompisar runt och filmade skolan. Jag har gjort en video nu på 20min till dem från igår och idag. Jag skall även skicka bilder på min amerikanska tårta till dem!

 

Jag tog även lite andra kort på skolan som jag skall skicka till dem tex så tog jag bild på mig och min biologilärare. Idag på biologin så avslutade vi med en frågesport eller ett slags jepordy på biologi frågor och mitt lag vann så vi fick en Toblerone var! :D

 

Btw, jag har inte berättat men i förrgår tittade jag på lite bloggar och så såg jag en länkning till en kille i Colorado och när jag går in på den bloggen visade det sig att han bor i samma stad som jag skall göra och går på min framtida skola! :D Så har kommenterat hans blogg nu och väntar på svar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0