Bullbak

Idag kom Eve hem till mig för vi skulle baka bullar tills imon, till avskedsfesten. Haha, vi höll på i över 3h timmar och det blev över 80 bullar så nu får dem äta mycket (särskilt med tanke på att vi har två tårtor också) Under hela tiden lyssnade vi på One Direction och sang along och Eve retade mig för att jag inte kunde texterna riktigt ;) Får väl lära mig dem i sommar. Det såg dessutom ut som värsta kriget i köket hihi, men vi städade upp jättefint efteråt! Bullarna blev jättefina och mycket större än vad vi trodde med mycket pärlsocker på. När vi var klara låg halva paketet av pärlsocker på golvet (typ) ;) Men det ska vara mycket socker på bullar, that's the best part!!


Men nu NA11, nu får ni äta!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0