Avskedsfest

Idag hade vi bara två lektioner. Vi hade fått ledigt från första, lärarn var i Stockholm och sista hade vi fått ledigt från för vi skulle hem till mig! :D Så efter fysiken cyklade vi alla hem till mig och först spelade vi brännboll på ängen och då filmade jag lite så att jag kan skicka det till min familj. :) Sedan gick vi hem till mig och åt tårta, de amerikanska tårtorna. Jättesnygga om jag får säga det själv och jättemånga tog kort och la ut på instagram. ;) haha Sedan åt vi tårta och våra bullar och hade mycket trevligt. Jag visade också bilder på min skola, mitt hus, min familj och videon från skolan och alla ville se. :D Vi hade så trevligt och alla verkade tycka så med! Jag kommer sakna min klass men jag kommer att få det så bra i Colorado så det är något jag får stå ut med! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0