6 veckor kvar. Nedräkning? Ja

Jag åkte inlines med Josse, Linus och Tilda igår. Det är något som jag kommer att sakna när jag är i USA. När vi åkte träffade vi några av mina gamla klasskompisar, Elin och Dea. Elin är typ en av mina trognaste läsare, mycket trognare än Josse och de är så en utmärkelse till dig Elin! ;) Deas mamma har också varit i Usa och gav mig lite tips på vad svenskat godis kan heta i amerika. ;)

 

Sedan åkte vi till MAX och köpte glass och lyx shake, men såg att shaken i själva fallet består av glass och lite mjölk och så själva smaken, men den var god!

 

Mina kompisar ska komma till min sommarstuga i sommar men det visade sig att Josse ska till New York så hon kan inte komma!!! Visst, jättecoolt och kul att hon skal till New York men det hade varit ännu coolare och roligare om det hade varit en annan vecka!!!

 

Nu ikväll läste jag om hela info mailet om min placering som jag fick av från AFS för snart en månad sen. Jag har nog inte nämnt det men mitt neighbourhood har en gemensam pool!! Och två stycken tennisbanor!! :D Jag förstod även nu att jag har 1 mile (1,6 km.) till bion, glasskiosken och lite så :D Fort Collins blev 2010 utnämd till  sjätte bästa staden att bo i! ;)  Wiho! Vill åka nu!!

En liten bild över min skola med över 1900 elever! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh tack så mycket har länkat dig med nu!!:)

2012-06-29 @ 14:21:53
URL: http://hannaelizabeths.blogg.se
Postat av: Elin

Självklart! Tack nu är jag en del av bloggen :):)

2012-06-30 @ 19:31:54
Postat av: Hon som aldrig läser din blogg...

... Har faktiskt tagit tid från jobbet och är inne här! En liten prispeng hade ju inte suttit fel......

2012-07-04 @ 15:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0