5 Juni, min favorit dag!!

Jag chattade som sagt med min värdsyster på facebook på kvällen. Jag loggade in klockan tolv och såg att hon hade vänförfrågat mig :D Blev så glad för jag hade inte hittat henne innan på FB. Sen skrev jag till henne och jag har hört att mellan vissa har det varit lite stelt när man mailat med sitt värdsyskon först angående men det var det inte här inte!! Hon verkar hur snäll som helst och hon sa att hon hoppas att jag kan springa cross country på hennes skola! :D

När jag vaknade sedan på morgonen hade jag en ny vänförfrågan, observera att jag vaknade vid sju, klarvaken när jag var ledig trots att jag hade gått och langt mig vid 2.. ;) Sådär en minut efter att jag accepterat den fick jag denna postern på min wall :D Americans are so friendly!!





NU är jag vän med både min värdmamma, min värdbror och min värdsyster på FB! Länge leve FB! :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha förstår det! kul att du är nöjd med din placering:) j



a det är väl så antar jag! hoppas bara att det inte dröjer allt för länge!;)

2012-06-07 @ 15:15:37
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0