15 Juni 08.00

                       

Har inte hunnit berätta det men nu har jag i alla fall bokat tid för visum på amerikanska ambasaden! 15 juni kl 8.00, dagen efter skolan slutar och dagen innan AFS lägret i Stockholm. Det var ju super bra att vi kunde få en tid när vi ändå var där. :D Nu återstår bara den viktigaste delen. Var ska jag bo om ett år? Känns lite konstig nu när alla nuvurande utbytesstudenter åker hem eller skriver att det har bara någon vecka kvar. Det är ju faktiskt min tur snart, drygt 2 månader! Kan faktiskt säga att tiden har gått ganska fort trots att jag inte alltid har tyckt det. Men när man läser bloggarna och får se hur svårt det är för dem att lämna allting börjar jag förstå hur svårt det kommer bli att åka hem (haha lite lång framåt  kanske) ;) Visst kommer man sakna alla i Sverige när man åker men det är ju faktiskt bara för ett år. Jag tror att det kommer bli svårare att lämna USA för det är krångligare att åka tillbaka till väldigt ofta. ¨

En liten dum sak är att nu den senaste månaden har jag kommit alla så mycket närmare i klassen och vad händer då`? Jo, då slutar jag! :/ Kommer sakna min klass för just nu har vi as kul tillsammans! Men förhoppningsvis kommer jag få awesome vänner i USA oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0