Pretty Awesome! 9 days left!

Idag fick jag två mail från min american family! Ett där det stod at tjag kommer trots allt inte få bli senior. Det var en svensk utbytesstudent som fick vara det förra året men dem som min familj hade varit i kontakt med angående det sa att det var ett misstag. Men min familj har verkligen försökt få mig som senior och det engagerar sig så mycket i allt! Jag känner mig så lyckligt lottad! Och det där med Senior gör faktiskt inte så mycket ändå så... ;)
 
Det fick jag alltså innan jag gick och la mig inatt (idag) men jag chattade lite med min värdsyster på fejjan där hon skrev att de har filmat huset som de skulle skicka till mig snart!! :D Så direkt när jag vaknade gick jag in på mailen och där had ejag fått videon (trodde intea att jag skulle få den så snart) :D Katie guidade hela turen och när de kom till köket visade hon att de hade skrivit ut en av bilderna som jag har skickat på mig och satt upp den på kylskåpet! :D Isn't it pretty awesome! 9 dagar kvar!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så får inte du gradera dig, eller vad det heter? :D

2012-07-31 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0