Party at Josse's place

Sent i förgår kom Josse hem från en två veckas semster i storstan New York!! Trots det hade hon sitt "kalas" igår och hon var inte ett dugg jetleggad. (Det var jag som somnad i soffan istället) Vi hade köpt de två första Ghost Whisperer (eller hur det stavas) till henne, ett nagellack och ett stort fint kort av en uggla. Jag har saknat Josse jättemycket! Först var jag i min sommarstuga och sedan skulle hon ju egentligen komma dit men åkte till New York istället och där hade hon int emed sig mobilen ;) så det var ett tag sen vi sågs/hördes så jag följde efter henne som en svans hela kvällen ;) haha Fast jag antar att jag måste vänja mig lite kanske, jag menar det är ju bara 11 dagar kvar tills vi inte ses på nästan 11 månader....
 
PÅ kvällen såg vi de fyra första avsnitten av ghost Whisperer på säsong ett och det tredje var så sorgligt med en jättesöt liten kille. Typ alla grät förutom Linus ;) hehe Vid starx inna två cyklade vi hem och jag lyckades få Linus att cykla me dmig hem (åt helt fel håll för hans del). När jag kom hem väntade min lilla vakthund på mig vid dörren men duktig som hon är skällde hon inte utan bara viftade svansen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0