Host Family Pictures

Lovade bilder denna veckan på min värfamilj och veckan är inte över så här kommer några,
 
 
Här är mitt hem om 18 dagar!!! Jättefint tycker jag!
 
 
 
Min värdbror Troy, värdsyster Katie och deras hund Milo! Han är adopterad från ett "shelter" :)
 
 
The Family! Hela familjen här. Bilden togs när de var på semester uppe i bergen häromveckan.
 
 
En till bild från när de var uppe i bergen. Vackert, eller hur! Troy spelar golf.
 
Har kommit hem från min stuga nu. Sa hejdå till mormor och morfar idag. Snart händer det! Bara 18 dagar kvar!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellen

nemen gud vilket fint hus! och din familj ser ju helt underbar ut! :)) inte långt kvar nu....!! kram

2012-07-23 @ 10:48:07
URL: http://antligenpavag.blogspot.com
Postat av: ellen

och vet du vad det bästa är jag kommer ju träffa dem! heheh

2012-07-23 @ 10:55:45
URL: http://antligenpavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0