Hälsningar från Kråkelund!

Hej alla kompisar!! Sitter här i stugan där internet för det mesta suger, men idag är det fint väder så det funkar (???) aahh, vi får väl se om detta publiceras eller ej.... Jag är antingen förkyld eller allergisk, eller både och, men kul är det inte och springer dåligt gör jag oxå....vi får väl hoppas att vad det än är så blir det bättre ;) Igår fick jag sms av Evelina att one direction kommer till Denver nästa år!!!!! Fy vad coolt att kunna gå på en av deras konserter när jag är där för Fort Collins ligger ju bara en timme från Denver. Men när jag frågade när de kom så sa hon, 24 juli 2013.....DAGEN JAG ÅKER HEM!! Jag är där nästan 11 månader och 1D måste komma dit när jag åker hem ??? kunde de inte i alla fall ha väntat en månad eller så för att inte reta mig... :/ *suck* Igår när jag och mamma var ute och gick i ett nyfunnet elljusspår så kom vi till en skylt där det stod "banans högsta höjd, 33 meter över havet" HA! tänkte jag. Fort Collins ligger ju bara över 1500meter över havet.
 
Försökte ladda upp en bild men internet är för dåligt så ni får nöja er med denna bilden igen (eftersom den redan fanns i biblioteket)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Jenny! Jag ser att du ska till Colorado och det ska jag också!! Blev så där sjukt taggad över att bara hitta någon som ska till samma stat som jag så därför ville jag bara hälsa lite haha :) Hoppas du har det bra i sommarvärmen!

2012-07-04 @ 18:13:18
URL: http://sarasandberg.webblogg.se
Postat av: Josse

Då är du hemma på min födelsedag ;)

Svar: Jag Landar typ I Sverige den 25 ;)
Jenny Biesèrt

2012-07-06 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0