Fråga

Från Amanda:
Hej! Några frågor bara :)
Hur många svenska AFSare är det som ska åka som utbytesstudenter? Alltså på ett ungefär, menar är det typ 10 eller 70? Är så få "bloggare" som åker med AFS så därför jag undrar om de är värsta litet haha
Tycker du att AFS haft för lite träffar å så me andra utbytesstudenter elr har man lärt känna många nya?
 
 
Hej! :)
Det är ca 70 stycken som åker som utbytesstudent med AFS från Sverige varav ca 48 åker till USA. Däremot tror jag att AFS är större i andra länder. De är störts i världen men dock inte i Sverige. Det har funnits vissa vanliga träffa i Stockholm under året där man kan träffa före detta studenter men som jag inte har åkt på eftersom jag bor en bit därifrån. Däremot så anordnas det alltid ett läger under en helg när skolan har slutat på Bosän där alla utbytisar träffas och även får träffa sådanna som har varit ute. Med hjälp av en facebook sida som vi har för de som åker ut i år har vi kunnat hålla kontkatne också. :)
Hoppas det hjälpte! :)
 
Andra AFS bloggar:
Tennessee - Lovisa 12/13
 Kansas - Elice 12/13
Colorado - Ellen 12/13
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Alltså tusentusentusen tack för inlägget om vilka stater man kommer till beroende på vilken flygpplats man väljer! Jag har missuppfattat helt hur det funkar med regionsval. Jag trodde att man endast kunde komma till staterna Washington, California, New York, Texas, Chicago, alltså där flygplatserna ligger.

Shit alltså tack så mycket, är ju lite skillnad på att kunna hamna i 5 stater eller 50!!

Svar: Haha ja det är en liten skillnad!:) Glad över att vara till någon hjälp! :D
Jenny Biesèrt

2012-09-25 @ 19:50:18
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0