Flygbiljett bokad

                      
 
Idag har jag och två andra AFS:are bokat flygbiljett. Egentligen kan man inte göra det förrän dagen innan men vi valde att boka idag och betala 300kr extra för att garanterat få en plats bredvid varandra.  Ellen, som också ska till Colorado (hittat ni bland länkarna) kommer flyga med mig från London till LA och sedan från LA till Denver där vi kommer vara på ett läger sådär en dag innan vi blir hämtade av våra familjer. Känns lite skönt att ha någon man känner när vi byter plan i LA, jag  menar LAX är ju en ganska stor flygplats! ;) Deadlinen för att få åka 9:e augusti till USA med AFS var igår. DVS om man inte hade fått det igår får man åka den 24:e istället. Den tredje AFS:aren som bokade flyg med oss fick sin familj igår! Kul, eller vad?! På lägret delade vi tre plus en till rum men den fjärde har inte fått familj än så hon får inte åka med oss :/ lite synd.
 
Men, idag är det bara 12 dagar kvar! Det taggar jag med att kolla på OS och Sarah Sjöström simmar bra! Go Sweden!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Några frågor bara :)
Hur många svenska AFSare är det som ska åka som utbytesstudenter? Alltså på ett ungefär, menar är det typ 10 eller 70? Är så få "bloggare" som åker med AFS så därför jag undrar om de är värsta litet haha
Tycker du att AFS haft för lite träffar å så me andra utbytesstudenter elr har man lärt känna många nya?
Kan du inte svara i ett inlägg?:)

Tack i förhand!

2012-07-29 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0