Cross Country team

Jag fick några bilder på cross country laget av min värdfamilj. Katie var på ett fyra dagars läger i veckan där hon berättade om mig och hon sa att de var excited övera att jag springer 800m. ;) Katie är så otroligt snäll och hon frågade mig igår om jag skulle vilja att hon frågade de andra tjejerna i laget om  vi kunde gå till en mexikans restuarang efterr första träningen! :D Jag är så glad att jag har kommit till min familj som engagerar sig så mycket och berättar allt jag behöver veta och lite till ;)
 
 
Fossil!!! yeah! :D
 
 
En bit av laget! Det var inte alla som var med på lägret för de är många fler dock men det kommer bli så kul att få träffa alla! Min värdsyster är hon som sitter med bana i kors längst fram. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0