33meter över havet, inte länge till inte...

 
Här är skylten jag berättade om. 33meter över havet, eller inte ens det eftersom sommarstugan ligger precis vid havet så snarare 10m över havet gälle rinte så länge till. 33 dagar, sedan befinner jag mig inte i Sverige längre och om precis 33 dagar är jag väl över atlanten just nu. I'm super duper excited!!:D Jag chattade lite med min värdsyster igår och hon sa att man får antigen ett litet skåp eller ett stort skåp som man måste dela med någon så hon undrade om vi kunde göra det, of course!! :D Dessutom frågade jag henne om hur långa byxorna får vara för jag hade läst på skolans hemsida att byxorna ska var i en lämplig längd men vad är lämpligt. De får i alla fall vara lite kortre än till fingertopparan om du sträcker på dig så då har jag ju flera byxor som passar! :D
Dress coden är inte alls sträng på min skola, i alla fall inte om man jämför med andra. Jag får dock inte ha smycken som kan användas som vapen, och man får inte ha kläder så att underkläderna syns, inga badklläder, inga solglasögon och inte alltför korta byxor, That's it, tror jag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0