You got mail...or not....



Jag glömde att nämna att i söndags var jag inte inne på min hotmail på hela dagen! Otroligt jag vet! Jag som annars brukar var inne på den 20 gånger om dagen om inte mer xD haha. I och för sig så var det söndag och liksom jag tror inte att de arbetar på AFS på söndagar så jag hade ju inte kunnat få något mail. Dessutom var jag inte hemma på hela dagen, tävlade i Malmö och chillade med kusinerna i Lund så det fanns inte riktigt tid heller. Men om vi struntar i det och bara koncentrerar oss på första meningen, jag var inte inne på min hotmail under hela söndagen! Wiho! Go Jenny, du är kanske aningen mindre besatt! ;)

 

Från att ha varit lite smått deppig över att inte ha fått någon värdfamilj ännu när flera andra har fått det är jag nu helt återställd igen. :D ;) Någon i USA ska det nog finnas som vill ha mig, hoppas jag i alla fall. ;) haha, och det är nästan ingen som har fått familj ännu så det så. Så länge jag får en bra familj och allt så spelar det ju ingen roll när jag får reda på det, viktigaste är att allt blir bra J

Däremot kan jag ju inte säga att jag inte längtar tills jag får reda på mer specifikt vart jag skall bo och få reda på min värdfamilj. När den dagen kommer tror jag att sannolikheten är ganska stor att jag kommer att sväva på moln resten av veckan. ;)


Kommentarer
Postat av: julia

hey! Jag ska också till USA i höst som utbytis. ska vi länka varandra?

Kram

2012-01-31 @ 19:19:46
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com/
Postat av: julia

Sv: så det är inte bara jag som har det svårt att sova ;).. haha. länkar till dig nu jag! :)

Kram

2012-01-31 @ 23:14:16
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0