Sunnaopen


Jag och en löparkompis Hanna, hon sprang oxå 1500m

Känner ni igen tjejen till höger? haha ;) Var tvungen att ta en bild där vi satt ner för annars ser Emma så mycket längre ut än mig! Fast egentligen var anledningen till att jag var lite trött.... ;)


Dessa mussepig tofsar var det nu ett tag sedan jag hade, var i agusti senast men idag gav de mig huvudvärk...haha, om man skall vara fin får man lida pin...eller om man skall vara udda... ;)


Idag var det säsongens första tävling för min del. Det var 1500m i Karlskrona, Sunna open men även Dm. Emma var också med och sprang 1000m och fick en silver medlaj i Dm efter en stark avslutning. Jag satsade på att springa under 5.10 och det gjorde jag med, 5.07 så jag är nöjd. En liten bit ner till perset men en stor del av loppet fick jag springa i ingemansland eller vad man skall kalla det. Jag vann i alla fall F17 i Sunna Open, jag vann Dm för F17 och jag kom två i DM bland de vuxna. Tre medaljer i ett lopp, det kan man kalla ett klipp, höhöh….. ;)

Haha men det är ändå så sjukt. Innan start så längtar man tills det är över men när man väl har kommit i mål mår man så illa så att man tror att man skall spy och bara ligger där död på marken. Det gör i alla fall jag…. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0