"och vi är strax tillbaka..."





Här hemma kollar vi på skidskytte nu. I år har ju tv4 hand om sändningen och det märks eftersom de har reklam hela tiden! Häromdagen så var det reklam, sedan var det prisutdelning när Fredrik Lindström hade vunnit, prisutdelningen var inte många minuter men precis när den var slut blev det reklam igen, kom igen. Många gånger är det reklam när det är som mest spännande. ;S Om tv 4 har hand om friidrotten på tv ska de har reklam då precis när 100metersloppet har startat med Usain Bolt?  ”Å så är vi tillbaka igen och under pausen så ramlade alla konkurrenter förutom Usain Bolt, synd att ni missade det” ;) haha ok, kanske inte…men men ;)

Jag var tidigare idag ute och sprang distans och efter gårdagens snöfall på 1,5dm var det lite halt på vissa ställen men inte där jag sprang för de var det inte skottat alls! ;) Haha, så jag fick ploga min egen väg fram, lite jobbigt, men alltid bra träning ju. ;)

Idag var det 2 grader varmare än igår, hela +1 så idag frös man inte om händerna men lite konstigt att när det bara var -1 grader igår tappade jag och Emma känseln i händerna, tänk om det blir ännu kallare nu! ^^S ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, jag ska också till USA och har länkat dig. Länka tillbaka? :)

2012-01-22 @ 17:42:23
URL: http://sofiamco.blogg.se/
Postat av: Sofia

Explorius :)

2012-01-22 @ 18:04:58
URL: http://sofiamco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0