Facebook grupp

 

En tjej som jag har lärt känna som också skall åka med AFS fick igår placering och värdfamilj!!! Snacka om att jag är avis, haha ;) Hon skall bo I Tennesee och hennes blogg finns där nere bland länkarna “Lovisa – USA 12/13 Tennesee”.

Ni kan ju gissa vad jag gick runt och tänkte på hela degen i skolan sedan, och jag kollade min mail var femte minut för den lilla chansen att jag också skulle få ett sådant mail. :) Framåt eftermiddagen skickade jag själv iväg ett mail till han på AFS som sköter allt sådant och när jag en timme senare fick svar stod det att de fick in en placering igår (Lovisa) men inget om mig eller någon annan. Han frågade sedan om jag kände några AFS:are och jag sa att jag kände min kusin som skall åka till Tyskland och Lovisa. Då fick jag några minuter senare ett mail om jag skulle vilja starta en Facebook sida för utbytesstudenter med AFS 12/13, jag hade ingen aning om hur man gör det men jag frågade mina duktiga klasskompisar och efter att fått ett förslag på namn från AFS och bilder har jag nu skapat en Facebook grupp som heter ”AFS utbytesstudenter 12/13” Jag tror att han skulle skicka ut mail till alla som skall åka ut med AFS 2012-2013 sen men annars, alla AFS:are gå med i den gruppen nu! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0