De säger att jag är naiv...


På biologin skriver vi argument om för om vi tycker att man skall skjuta vargar eller ej. Då sa Eva till mig: ”Jag tycker att man skall skjuta de och sedan återuppliva dem så att de lär sig av sina misstag”.

Haha, jag började såklart skratta och sa ”allvarligt?” men trodde såklart att hon skämtade med mig.

”Japp”, svarade hon.

Jag ifrågasatte det igen men hon var fortfarande lika allvarlig så jag frågade om hon hade skrivit det bland sina argument och hon nickade. Nu trodde jag henne så jag började ju säga att det kunde hon ju inte skriva och lämna in men då får jag ett stön tillbaka, ”Jenny! Du går ju på allting!” och tyvärr kan jag inget annat än att hålla med... Folk säger att jag är naiv och det kan jag nog hålla med om, men det behöver inte alltid vara en dålig sak ;) haha

När vi ändå prata om Eve har hon det bästa citatet ever, ”Varför gör mayafolket en sådan stor grej av att deras kalender tar slut? När våran gör det går vi bara till Maxi och köper en ny” haha, en riktigt härlig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0