Stackars små fingrar

Nu börjar det att bli lite varmare i alla fall, när jag och Emma tränade för några veckor sedan och det var en minusgrad hade vi ingen känsel i fingrarna. När vi tränade i helgen var det tjugo minus, det var kallt! Det var dubbla vantar som gällde men det var kallt ändå men då kom jag på att jag måste ta lite bilder som jag sedan kan visa i USA. « Hur det är att träna på vintern i Sverige». Denna veckan har vi haft två prov, samhäll och Matte, och nästa vecka har vi biologi prov, sedan blir det lov! :D Vad skall man göra då? Jo, plugga -.- men vi skall nog åka till Danmark någon dag med mina kusiner och eventuellt sova över i Lund och träffa syrran. :) Här kommer lite bilder från mitt och Emmas träningspass. På vissa bilder ser hon jätte mycket länge ut än mig ^^P


Ja...Vi sprang inte bara ;)





Vi kan alltid låtsas att Emma står på tå ;)





Tänk, sportlov om en vecka, sedan går vi i skolan fem veckor, sedan är det påsklov och sedan är det lediga dagar varanan vecka av och till under kanppt 10 veckors tid sen så är det SOMMARLOV!! :D och ca 8 veckor kavr till USA ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0