So, what should you call it?


Några glada tjejer som är glada över att ha lov ;)


Yeaj! Nu är äntligen lovet här men ärligt talat så tycker jag att dessa 6 veckor har gått fort. Fortsätt I den takten så är det snart sommarlov ;)! Lite töntig som jag är så vet jag att det är sommarlov om 16 veckor och 5 dagar, fast snart om några minuter 4 dagar ;) haha


Jo jag tänker berätta en lite ja, jag vet inte om man skall kalla det rolig grej men i alla fall...

Häromdagen hade jag en klasskompis som lämnade sin dator vid skåpen, helt oskyddad och gick därifrån, glömt den? Jag tänkte i alla fall vara schyst så jag tog den och gav den till hans kompisar för att ingen skulle stjäla den. När han senare kom till oss som satt utanför klassrummet sa jag då att datorn är här för att ingen skulle stjäla den men då fick jag värsta utskällningen o.O I know, och jag sa ju såklart att vem som helst kunde ju ha tagit den men han sa att om alla andra och jag skulle hålla undan sina tassar på hans saker så skulle det vara bra, ingen skulle stjäla den men nu hade han ju trott att den var stulen. Fint sätt att tacka på och duhh vilken verklighet lever han i, att ingen skulle tänka sig att stjäla hans dator, Yeah, sure!

 

Men! Igår så hade han återigen glömt datorn fick jag höra och på sista lektionen hade han ingen dator längre och vet ni varför?? Gissa tre gånger, den hade blivit stulen -.-

Ja, vad skall man kalla det? Karma? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0