Life is like a mirror, we get the best results when we smile at it



Första degen I skolan efter ett sköönt lov! Jag var riktigt trött när jag vaknade upp i morse men jag lyckades slita mig från sägen och trots att all snö är borta lyckade jag tigga till mig skjuts av pappa och hämtning av mormor och morfar ^^) Till mitt försvar, det skulle faktiskt snöa i eftermiddag och jag gick faktiskt hem med hundarna från mormor och morfar så det så men jag måste erkänna ändå att jag har blivit lite bortskämd nu under vintern med all körning. Men lyckos mig har jag super duper bra mormor och morfar som vill köra mig när det är halt så att jag inte ska ramla, hur bra och snällt är inte det!

 

På gympan diskuterade vi tandställningar! Mycket intressant, jag har haft en sådan som man bara har på natten när jag var yngre men den gjorde det bara värre :/ När de andra undrade hur den kunde göra det så sa jag att när jag biter ihop är det olika mycket mellanrum mellan över och under tänderna och när jag le stort blir hela leendet snett :(

Haha men då sa de att det syns ju inte när jag ler men jag sa att det var för att jag inte log på det sättet. Då sa de, HA du ler ju hela tiden! ;) haha, lite kul att höra att man inte en sur gubbstrut i alla fall.

 

Däremot skall jag nog få tandställning efter USA fast det beror inte på det men det kanske går att fixa då med ;) Men de ville inte skicka ut mig med tandställning efter endast någon månad så därför blir det efteråt. Nu blev det lite om USA oxå, det går att hitta kopplingar till USA överallt! ;)

 

Men dagens ord,

Just SMILE! :D Wiho! xD


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack!!! är så himla nöjd!! :D

jag länkar dig nu! :)

2012-02-28 @ 15:25:14
URL: http://usahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0