Köpenhamn

Igår så gick vi upp tidigt tidigt och åkte till Lund. När vi först kom dit åt vi Frukost, frallor från Roddy's, hos mina kusiner och efter det åkte vi till Malmö och åkte tåg till Köpenhamn. Först tittade vi på en utställning om drottning Magarethes klänningar och det passade ju bra eftersom vi precis innan hade fått reda på vår lilla prinsessas namn. ;) Sedan gick vi och tittade lite i affärer innan vi gick och åt på "vår" restaurang, som vi alltid går till dör. Servitrisen skulle förklara något för mig och jag satt där som ett frågetecken och fattade ingenting, men alla andra i min släkt fattade (?) så de fick tolk till mig. ;) på kvällen skulle vi bara äta något enkelt för alla var jättemätta men min morbror sa att vi kunde göra sushi för det var jätteenkelt så det gjorde han...det tog bara 3timmar men det var enkelt att göra men det tar bara lite långt tid sa han;) men gott var det!! Under räkorna och laxen på några hade han lagt en klick wasabi...som kinderägg, en oväntad överraskning som var väldigt stark!! ;)
Vi sov på hotell och åt hotell frukost! :D sedan åkte mamma pappa Maria och jag till Nova Lund och shoppade och där hittade jag en jättefin skinjacka på BikBok som jag skall ha med mig till USA. Maria bara skratta när jag säger det och tycker att jag skriver alldeles för mycket om USA hör men jaja ;)
Fler Bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0