It's a girl



Tycker det är så kul att de har fått en liten prinsessa! :) Jag är övertygad om att Victoria och Daniel kommer att bli super bra föräldrar. Har varit med och gissat om på facebook om vad hon skall heta men det får vi se imon och då skall jag träffa min moster som verkligen älskar kungahuset.
Lite bra också att det blev en flicka så att det fick födas en kronprinsessa för förstagången eftersom Victoria först blev det när hon var några år gammal. :)

Jag tycker att man skall ha kvar kungahuset helt klart. De presenterar landet opartiskt och det är så det skall vara! Om man då skulle tänka sig att ta bort dem och då rösta fram en representant för det jobbet kommer ju politiken in i bilden så därför tycker jag att det är mycket bättre med kungahuset. Eftersom alla länder inte heller har kung och drottning så är det ju lite kul att ha och jag har läst på någons blogg att hennes amerikanska kompisar var lite avundsjuka för de ville oxå ha drottning och så. Dessutom har ju kunghus en historia och den vill vi ju ha kvar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0