I want my phone


Inte riktigt min dag kan man säga. I och för sig så började den bra, vaknade och insåg att jag kunde sova två timmar till eftersom vi hade sovmorgon och när jag sedan vaknade jag jätte pigg. Tummen upp på det. ;) Franskan var inställd så jag Tilda och Karl satt i bibblan och gjorde lite uppgifter och sen när Linus kom började vi göra lite planer inför sommaren, så kallade avskedsdagar med Jenny ;)

 

Sedan började det dåliga... Jag råkade av misstag stänga av min mobil och när jag satte igång den och slog in med pin-kod var det fel. Då insåg jag att jag inte kommer ihåg den. Provade med en annan men den var oxå fel, ett försök kvar bara :S Jag försökte ringa mamma för att se om hon kom ihåg den eftersom det var min gamla och första bankkod men hon svarade inte. Jag tänkte att jag hade kanske tryck på fel knapp så jag försökte igen och där var de tre försöken slut.... :( Fick nu reda på min kära vänner att jag behöver min puk-kod, har aldrig hört talas om det förr, men för att registrera mig på Telia.se måste jag få aktiveringskoden till mobilen, det går ju inte! ^^O Jag vill ha min telefon, känner mig hindrard utan den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0