Gula och blå!

Jag köpte förresten ett par nya spikskor när jag tävlade sist och de har olika färg! Blå och Gul! Alla länder har olika färger och den senaste svenska modellen är som sagt gul och blå, så när jag tar med mig dem till USA kommer jag vara de enda som har just dem skorna med den färgen och det är ju lite kul också att de är just blå och gula!

Lätta är de också! De väger tillsammans 100gram utan spikar! Wiho! :D

 

Bilderna var från förra veckan när jag var i Växjö och tränade med Adde och Johan. Adde har nästan samma sko som jag men i den amerikanska storleken hade han 12 och jag 6, dubbelt så stor alltså ;) haha, jag skulle ha fått plats med min sko i hans om jag hade försökt ;) haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0