Experience is the name everyone gives to his mistakes



Idag var det att åka tidigt till Växjö, halv 8! Jag fick gå upp som till en vanlig skoldag och käkade frukosten i bilen. När vi kom till tipshallen kvart över 8 var det inte en människa där förutom jag, Emma och Mamma. Vi körde 200m intervaller, eller vi och vi, jag och Emma ;) Framåt slutet började folk komma, det skulle både vara mångkamp och fotbollsmatcher och där låg jag död på konstgräsplanen och mådde jätte illa på grund av godiset jag åt igår, igår ja. Det var inte ens särskilt mycket, men så är det väl när man inte är van ;) haha

 

Jag har förresten fått en sax av min frisör. Mamma var frågade henne när hon var och klippte sig vart man kunde köpa en riktig sax men då fick vi en grattis :D Den är vass, riktigt vass, så nu får jag hålla fingrarna borta och vara försiktig. Den är överlägset bättre än min gamla gröna sax, en sådan som man hade på fritids. Den greppade inte håret så bra så luggen blev lite hackig men nu är den rak fast idag råkade jag klippa av en bit av mina ögonfransar när jag höll på, upps ^^O jaja, de växer ut igen innan jag gifter mig, eller innan jag åker till USA :D wiho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0