En månad närmare

Första februari! En månad närmare USA! :D Wiho!! Jag längtar så till den dagen som jag äntligen kan ta fram min resväska och börja packa!! Tänk den dagen som jag måste börja välja vilka saker och kläder som jag skall ta med mig. Haha, tänk att packa en väska på 23kg för tio månader, jag anar att det kommer att bli vissa svårigheter med att välja vad man egentligen skall ta med sig. Mamma säger att jag inte kommer få plats med några kläder med tanke på all elektronik som jag skall ta med mig, men vi får väl se. Jag skall bevisa motsatsen! :D I vintras när vi var i Ullared köpte vi en liten resväska, en väska som jag kan ha som handbagage. Den står i ett hörn i mitt rum där dit mina blickar vandrar till då och då. Den har en sådan fin adresslapp, Sverige flaggan :D haha

ÅÅÅÅ, jag vill så gärna börja packa!! Fast jag vill få min familj först... ;)

 

Nu har min bloggprofil kommit upp på utbytesstudent.se. Där kan ni hitta massa andra utbytesstudent bloggar med både sådana som är ute nu eller skall åka ut samtidigt som jag. Men på denna sidan finns det i alla fall en intervju med mig om man trycker på mitt namn.

En del är antingen eller frågor så ska man välja ett alternativ och en var såhär

Choklad eller glass? Jag valde glass men jag borde ha skrivit chokladglass istället. XD haha


Kommentarer
Postat av: isabella♥

Hallå! :)

Jag ska också åka till Usa i höst som utbytesstudent, ska vi göra ett länkbyte?



Kram!

2012-02-01 @ 21:49:58
URL: http://isabellatorle.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jodå absolut, jag länkar tillbaka nu :)!

2012-02-02 @ 08:43:21
URL: http://lovisaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0