Det är val när jag är i USA!


Jag har verkligen inte något särskilt bra tålamod… Jag vill ha information nu! xD haha Jag kollar mailen hela tiden men varje gång som jag loggar in vet jag att det inte kommer att vara något mail från AFS där och det är det inte heller ;) Tänk den dagen när man loggar in på sin mail och man har fått en meddelande angående placering och familj (om man får mail om det, varierar tror jag) ååååå, jag kommer att bli så grymt överlycklig då! :D

Däremot är jag faktiskt glad över att jag inte är i USA nu, för det hade betytt att jag bara skulle ha knappt ett halvår kvar J :D Nu har jag ju ett helt lov framför mig, ett förhoppningsvis underbart år! Tänk vad coolt det kommer att vara att uppleva det amerikanska valet i USA!!!! :D Det kommer ju vara massor av kampanjer och sånt, men jag har blivit tillsagd att inte prata politik när jag är där och vad skulle jag säga, kan ju inget om deras politk inte särskilt mycket i alla fall så då är det lika bra att hålla tyst. Sen tror jag oxå att man pratar inte lika mycket politik på samma sätt utomlands som vi gör i Sverige, men det skall nog gå. ;)

I USA finns det något som heter frozen yoghurt, och som namnet säger är det, frysen yoghurt ;) Det är ju jätte bra, jag som älskar glass! Yoghurt är ju lite nyttigare i alla fall. Ehh, nu skall jag plugga vidare och störas av mitt dagdrömmande om, ja gissa tre gånger…


Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHA oj men gud vad trög jag är!

Jag som trodde jag kollade så att jag inte redan länkat någon när jag frågar för det blir så pinsamt då, men jag lyckades klanta til det som vanligt!



Förlåt haha!

Kram!

2012-02-02 @ 16:24:54
URL: http://isabellatorle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0