Avresedatum



När jag hade tränat idag och skulle göra mig ”redo” för duschen skulle jag bara logga in på min ipod för att se om jag hade fått något mail från AFS. Till min förvåning hade jag faktiskt fått det. Hjärtat tog först ett litet extra skutt innan jag såg ämnes rubriken eller vad man skall kalla det. Efter att jag hade skummat igenom mailet lite snabbt för att vara helt säker på att det inte var något,” btw du har fått värdfamilj...” så började jag lösa mailet lite noggrannare på min lilla ipod. Dock missade jag till en början den delen där våra avresedatum stod ;) haha

Det var först när jag gick in på facebook sidan ”AFS utbytesstudenter 2012/2013” som jag btw är administratör för som jag såg att vissa hade skrivit något som grymt taggad nu när vi har fått avresedatum så jag började tänka, what ^^O det stod väl inget sådant i mitt mail?!? Men det gjorde det visst, det gick bara inte att öppna dokumentet på min ipod så den 9 augusti lämnar jag Sverige people!

Exakt 8 veckor efter skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0