10 things you maybe didn't know about me



1# Jag älskar disney filmer och vill väldigt gärna besöka Disneyland i USA. När jag var yngre var jag ett väldigt stort fan av High School Musical vilket jag inte var särskilt rädd för att berätta... ;)

2# Jag har träffat Tyson Gay, (konkurrent till Usain Bolt). Han sade "Hi" till mig, jag svarade "Hej".

3# När jag var liten drog min storasyster min arm ur led, hon lyckades övertala mig att inte säga att det var hon och mamma och pappa fick reda på sanningen åtta år senare...

4# Jag har blivit jagade av Engelska fotbollssupportrar eftersom en viss kompis skrek en hejaramsa om motståndarlaget, vad säger du Emma? ;)

5# Jag föredrar att läsa böcker på engelska. 

6# När jag var yngre ville jag bli polis trots att jag kollade igenom garderoben varje kväll för att kontrollera att det inte fanns någon mördare där.

7# När jag var liten hatade jag att skriva och min stavning sög. När jag blev äldre började jag att ändra uppfattning och tyckte det var kul att skriva berättelser. I somras började jag skriva en "bok" men det har blivit en lång paus på ett halv år nu efter ca 25 sidor, däremot fick de första två kapitlena pris i en novell tävling. Vinnarskalle Ja, som publicerades i lokal tidningen.

8# En gång när jag var liten deltog jag i en stor löpartävling och då gick jag och ställde mig längst bak för jag tyckte det var för trångt längst fram på startlinjen...
Jag kom sådär femtonde tänk vad jag hade kommit om jag inte hade behövt springa om 200 pers inom 1km ;) 

9# Jag hatar muntliga läxförhör (som engelska glosor) och tycker det är mycket bättre med skriftliga.

10# Många skulle beskriva mig som utåtriktad, pratglad och glad (vilket jag är) men jag kan även vara ganska blyg vid vissa tillfällen.

11# Folk anser att jag pratar för fort (tycker inte jag)  ;)    Oj, det belv visst elva stycken


Kommentarer
Postat av: Emilia

Shit jag ångarar att jag gick iväg på nummer 2..... :( haha xD <3

2012-02-04 @ 18:11:28
URL: http://elofssontrense.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Är du nöjd med AFS? Vad valde du för flygplats och var kan du då hamna? :) nyfiken då jag också ska åka, fast nästa år :)

2012-02-06 @ 00:19:58
URL: http://aboutanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0