"In your face"

Igår så spelade vi väldigt mycket spel och Troy har fått mig att säga alla fraser som han söger till oss hela tiden ”In your face” ”T-face (han säger J-face och J-brain) etc. Idag så spelade vi monopol igen och I kicked his butt! Sen kom Marisa och joinade oss och jag…typ ingen vann för vi hann inte spela klart! Jag åkte till Old Navy idag och köpte ett par skor, två skjortor, en kofta, ett glitterlinne, en tjocktröja och ett par örhänge för vadå…jo mindre än 800kr! Awesome! Nu när jag har skor med lite klack så känner jag mig som like a girl igne när man hör det där ljudet när man går! Nu ikväll så åkte vi in till Old Town och åt på resteraung och det var super gott. Jag tog en turkey burger med guacamole och sedan så gick vi till olika godis affärer och jag hittade klubbor som finns i Sverige..typ fast här fanns de bara tre smaker att välja på (fick alltid dessa klubbor av min frissa när jag var liten) Sedan gick vi och köpte glass (fast det var kallt, men det var vår värme under dagen idag!) På vägen hem så åkte vi igenom en park (?) där de var uppsatt massa saker och som porslins krubba med Jesus och ljus och man körde igenom med bil. Imorgon är det julafton men inget speciellt här förrän på kvällen då vi har en middag så känns lite kul när alla skriver på facebook God Jul för det känns inte som det här på det sättet men den som spar han har, för jag får jul på tisdag morgon och imorgon kväll ska jag, Katie och Troy sova i källaren framför TV:n (om päronen tillåter)  

 

Dekoration so jag fick när vi öppnade ett paket häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0