Här var det hummer och inte Julskinka!

När jag vaknade upp på julafton var det inget speciellt för det var ju JUL i Sverige men inte här! Jag gick ut i det kalla vädret och tränade och sedan pratade jag med mamma och pappa och pappa berättade att när de spelade mitt senaste videoklipp så hade Stella regerat på min röst!!!!! :) Strax innan 10 så åkte jag, Katie och Kaily och den tyska utbytesstudenten som åker hem imon(26) till Ihop och hade avskedsfrukost, mumsigt värre. Sedan så spelade jag, Katie och Troy Monopol och jag vann! Var än Troy säger så gjorde jag det, punkt slut! ;) Vi gick till kyrkan där vi fick ljus sóm dirket fick mig att tänka på Lucia! På kvällen så var det inte julskinka som gällde utan hos Simpsons så åt vi hummer och krabb ben istället och till efterätt ”Grasshopper pie” som var oreo kex till botten och sedan (typ tror jag) marshmallows fluff blandat med sprit och mint smak. På bordet så fanns det några saker som man drog sönder som smällkarameller så fanns det en liten present inuti, jag fick en nyckelring och sen så fanns det en papperskrona som jag hade på mig hela kvällen. Under kvällen så tittade vi på ”It is a wonderful life” och när det börjar närma sig slutet så börjar jag känna igne lite scener, tror nog allt att jag har sett lite med mormor.  Vid halv tolv så gick jag, Katie och Troy ner i källaren, jag och Katie hade på oss våra nya pyjamas byxor och fick order om att inte komma upp på övervåningen förrän klockan 7 så vi låg där och tittade på en film och innan vi skulle gå och lägga oss så försökte Troy brotta bort mig från bäddsoffan men gav upp när jag hotade med att gå och lägga mig i hans riktige säng. Och sen så var det bara att somna så att tomten kunde komma! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0