Fråga

Vicki
Tjabba!
Jah åker till USA nästa år och skulle vilja veta vad du använder för bankkort? Eller hur du betalar typ :)
Din blogg är awesome!
Kram från Vicki!
 
Åh, juste, jag glömde skriva att din letterman jacka är skitsnygg! Jag vill också ha en sån! :D
 
Svar
Tack! Jag är så stolt över min jacka! :D haha, köp den i början av året i så fall eftersom den kostar lite och du vill ju använda dne så mycket som möjligt! ;)
 
Jag har ett ICA kort, jag kan dock inte använda det i affärer, hittils bara Target och självklar bankomaten men det kostar bara ca 3 dollar när jag tar ut pengar i bankomaten och jag tror att det kostar 5 dollar extra med Visa, men är som sagt inte hundra och hur mycket kortet funkar kan nog variera från olika ställen och jag har ju också bara provat i vissa affärer. En positiv sak med att jag måste ta ut pengar är ju att man har bättre  koll på hur mycket man spenderar! :)
Tack så mycket! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0