The Simpsons

Igår så gick vi till kyrkan lite senare, dels för att Katie vill sova lite längre och dels för att Troy skulle spela i kyrk bandet eller vad man ska säga. Det som är bättre med kyrkan här ar att man kan sjunga låtarna, de blir inte för högt i ton för mig haha! ;) På eftermiddagen så skypade jag med Maria, allt är ju så mycket enklare nu när hon är på samma kontinent! Efter det så gick jag ner i köket och min värdpappa frågade vem jag hade pratat med när jag sa Maria så kollade han på min värmamma och sa ska vi fråga henne. De sa att Maria kunde få komma hit en helg över Jul om vi ville kunde, de hade till och med pratat med AFS för att höra om det var okey eftersom det bara har gått 4 månader vilket det var men dock så funkade det inte för Maria att komma hit då hon bara är i USA ca 5 veckor och har skola endan fram till Jul, men så snällt av dem!  Fick också höra att alla i min värdfamilj har åtminstone någon gång sett min blogg och min värdfar var inne på den igår och frågade om värdfar var han för google translat översatte inte det. Jag frågade förresten dem häromdagen om de någonsin hade sett programmet ”the Simpson” haha.  Igår kväll så spelade vi spel hela familjen minus Troy och bara för att jag vann allt förra veckan så bildade de mer eller minder en pakt emot mig, och tyvärr så hade jag inte samma flyt igår men men då har jag väl tur i kärlek antar jag! Fick massa Ferrari bilar av mamma och pappa på posten men när jag bet i en igår så var den lite vass så skar typ upp gommen så satt med en pappershanduk i munnen i en halvtimme, hur lyckas man? Men ferraribilen var GOD!

Gick upp och skrev ett inlägg bara för din skull Martin! ;) haha och detta medelandet förgyllde min dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0