A season for Miracles

Igår så kom Marisas mamma och hämtade mig och på vägen hem till dem så sa hon att hon skulle väldigt gärna vilja ha en utbytesstudent om hon kunde få en sådan som mig men hon hade bekanta som hade haft dåliga uppleveser med sina haha. Hos Marisa så bakade vi Libe cookies eller något tyskt! Blev jättemycket deg vilket resulterade att de blev lite för tjocka med goda! Sen så kom min värdpappa och hämtade mig och vi åkte hem och snart efter hemkomsten så kom Eva och Maggie och vi åt Pizza och tittadepå ”A season for Miracles” en julfilm som var jättebra, och inte sådär man vet till 100% vad som ska hända! ;) efteråt så bakade vi och dekorerade sugger cookies haha det var kul men de blev kanske inte världens snyggaste! Måndag imorgon men tycker inte att det ska bli så farligt att gå till skolan. Bara 4 dagar kvar ju och då får man inga läxor utan vi har bara finals (vilket jag inte behöver oroa mig för särskilt mycket)  På Torsdag, min sista skoldag för detta året ska vi gå och äta kvällsmat på Cafe mex förmodligen. Evigheter sedan vi var där och jag älskar det stället. Marisa har köpt inlines till oss, har jag berättat det så det blir inte ett års uppehåll med dem som jag var rädd för så vi ska åka det under lovet och baka och kolla film såklart! Här i huset har vi en adventslåda där man drar lappar varje dag (fast vi började igår) och idag var lappen, gå och ger kokor till en granne så det gjorde jag, Katie och Troy och grannaran blev väldigt glada (de fick våra vackra suger cookies!)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Haha det är Gävle bocken dom snackar om i tidningen va? Kan du inte lägga ut hela artikeln? :D och du bakar verkligen hela tiden! Man blir ju jätte sugen! (På att äta asså, inte att baka själv) ;)<3 saknar dig i dessa juletider! Men vet att du har det bra med din bakning och så så man behöver väl inte oroa sig ;) kramar och pussar till dig! :D<3<3<3

Svar: Haha yes det är det och det kan jag la göra! ;) I love baking, projektarbete =starta ett konditori...eller inte kanske ;) Saknar dig med Josselito! i alla tider men vi ses ju snart faktiskt! Men vad gör du uppe såhär sent en skolnatt?? puss och kram :) <3
Jenny Biesèrt

2012-12-17 @ 00:56:42
Postat av: Josse-se-se-fine

Haha kollade på grey's anatomy ;) det va det avsnittet när meredith håller på att drunkna ;)

Svar: Det avsnittet är typ bäst! :D
Jenny Biesèrt

2012-12-17 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0