Varsity!

Idag var det den första ”tävlingen”, Vår skola Fossil Ridge mötte en annan skola på 2 miles (3,2km). Topp sju från varje skola får springa i Varsity (bästa klassen) nästa helg fast då 5km istället. Trodde inte att det skulle gå så jättebra, 1 för höjden, 2 för att alla andra är så bra, 3 var jätte nere igår så lite svårt att tänka positivt då. Men jag vaknade med en bättre attityd och jag kom 4 sammanlagt och trea bland tjejeran på min skola! Vilket betyder -> varsity! :D Yeaj! Alla bara, ”Jag visste att du var bra men inte så bra” och ”You just came out from nowhere”. Huvud XC coachen gjorde min version av high five med mig (min kära svenska kompisar vet vad jag menar) och en annan coach som är coachen för 800m och 1mile på track var jätteglad och sa att jag är en riktig racer, och att hon var så glad för jag kan vara med i deras 4x800m nästa säsong.

Nu sitter jag och gör läxor. Vi fick massor av ord till en bok som vi ska ha som glosor till på fredag. Ingen av mina amerikanska kompisar kan de, så det blir lite dubbeljobb för mig…gör också franska, pluggar på konjunktiv , något som jag inte kan sedan innan men som min klass här redan har jobbat lite med men det går framåt! Och M&M är väldigt bra plugg  godis! Senare ska jag Katie och hennes kompis (and mine I Guess) gå till spooner’s, frozen yoghurt ställe! Super gott, särskilt med m&m. Har glömt att säga det men jag har nu en amerikansk mobil. Jag fick ett val av mina värdföräldrar, 1, köpa en egen och betala räkningen själv eller 2, ta Katies gamla och de betalar mobilkostnaderna för mig. Jag tog det andra alternativet, hur snällt som helst! De sa att de vill behandla mig som deras dotter så det va ringen stor grej men jag tycker att det är super snällt! :)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Var inte nere Jenny. På ett eller annat sätt kommer allt att lösa sig 😊 grattis till fjärde platsen! ❤

Svar: Du är bäst Jossefine! <3
Jenny Biesèrt

2012-08-26 @ 00:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0