Second day of practice.....

Andra dagen på träning idag...gick ännu sämre. Känner mig helt konstig på grund av höjden och allt bara sög....

Valde mitt shema idag. Fick inte ha 5 klasser som jag ville utan var tvungen att välja 6st.
Kemi
Franska
US litterature
College Algebra men ska byta till Algebra 2 (byter eventuellt tillbaka om det går om det skulle vara för enkelt)
Creative writing (first semester) Speech (second semester)
Och sen så kanske TV prod. 1
Vi var tvungna att maila läraren och fråga om jag fick ha det eller inte.
 
Skolan börjar på Tisdag för på Måndag är det bara freshmen som går till skolan så haha mina svenska kompisar, jag får sommarlov längre än er... ;) Fast detta är väl dock den enda gången jag faktiskt inte vill ha det... ;) 

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej! Vet du vilka lärare som du kommer att ha i kemi och US lit?

Svar: I kemi, Daniel DannahowerUS lit, Megale Stinehour :)
Jenny Biesèrt

2012-08-15 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0