Nästan färdig packat!

 
 
Igår började jag packa, och till min förvåning är jag nästan klar! Jag har bara några små saker kvar att packa som jag behöver lite till. Väskan hamnade på 20kg (värdfamiljens present väger över 2kg).
Lite kort vad jag packade:
 
  • 2 par långa byxor
  • 2 par shorts
  • 1 kjol
  • 1 klänning, 2 tunikor
  • 2 tjocka tröjor
  • ca 10 linnen/t-shirts
  • 1 en kort pyjamas och 1 lång
  • 8 par strumpor
  • 11 trosor
  • en skinjacka som jag åker i och en tunn vindjacka
  • ett par gympa/vardags skor
  • min kompiströja
Tränings kläder
 
  • 3 tröjor
  • 1 par korta shorts
  • 1 par 3/4 byxor
  • 3 sport BH:ar
  • 1 träningsjacka
  • underställströja
  • löparpandband
  • 2 par vanliga strumpor och 2 par spikskorstrumpor
  • 1 par löpardojjor, 1 par lättviktsskor, 2 par spikskor (ett av paren väger ca 150g) ;)
Tror det var det i klädväg. Häromdagen skrev Katie till mig på fejjan att Coachen hade frågat när jag kommer och att alla vara excited! :D 4 dagar kvar nu, mindre än en hand, snart gäller det!
De Rosa ska jag ej springa i.
 
 
Så ska det se ut! :)
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0