Jag kommer från polkagrisland!

 
I förrgår så kom min moste och morbror och en av mina kusiner och sa hejdå påväg hem från stugan. Min äldsta kusin var i Minnesota förra året så hennes värdfamilj hade varit på besök denna veckan och när de hade varit i Stockholm köpte de 10 polkagrisstänger åt mig. Hittade dem inte någonstans här i Ljungby och jag har letat! Måste bara säga att min släkt är bästa och så himla härlig!
Min kusin Hanna jular och gör volter hela tidne så jag och Maria försöker få henne att börja på gymnastik! Såg ni något från gymnastik tävligarna från OS?? Hon gabrielle Douglas som vann var helt fantastisk och är dessutom fördd den 31 december 1995!

Kommentarer
Postat av: ylva

oj fan vad man har en sexig far :P

Svar: Haha du annar inte ;)
Jenny Biesèrt

2012-08-09 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0