I'm in LA!

Gick upp halv fem imorse och jag, mamma och pappa åkte till Kastrup. Efter London flyget gick jag in i OS affären på Heathrow och skulle köpa tröjor. Tyvärr var det väldigt utplockat. Jag hade stora problem med att veta vilken storlek jag skulle köpa till min american brother men så såg jag en lång kund så jag gick fram och frågade hur lång han var ”6 feet” men när han såg mitt ansiktsuttryck konverterade han det på Iphonen. Snällt!! Sedan mötte jag upp Emma och Ellen och en annan AFS Ellen som strax där efter gick till sin Gate.  Flyget var långt!! Men jag kollade på Fast Girls (Josse ;) ) ett avsnitt av Glee och typ jump street 21. Vid ett tillfälle började planet skaka ganska mycket (enligt mig) så vi fick spänna fast oss igen. Jag blev så rädd!!! Vid 7 LA tid landade vi, (4 på morgonen i svensk tid) och till min förvåning funkar min mobil här!! :D Men smsa mig inte för det är dyrt att svara och jag vill inte ha sms från kompisar ;) haha Ni vet att jag älskar er! ;) Ska upp vid 5.15am imon och flyga till Denver så ska duscha och gå lägga mig nu. Ni får ha det så bra där borta i Sverige och detta blir det första inlägget på min nya kategori! ;)

 
 
Här har vi det mystiska vattnet Josse, men jag tror att man ska dricka det dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0