I Fort Collins

Har inte haft tid eller riktigt orkat att vara inne på datorn.

I lördags eftermiddag kom the Simpsons och hämtade mig! De är så snälla och har gjort en plansch med Sverige platser till mig i mitt rum, och tellushuset i Ljungby! Haha Har också en Welcome Jenny på min dörr som kusinerna har hjälpt till med. Fick också en present, en tröja från ett college här och av Troys och Katies mormor och morfar fick jag ett smycke!

 

Igår gick vi runt på någon slags festival och jag var jättetrött vilket de märkte haha. Däremot har jag som längst sovit här till 8. Det är bara på kvällarna som jag blir trött.

 

Jag, Katie och Troy spelar spel nästan hela tiden, och jag vann överlägset på Monopol! Haha, Troy tyckte att jag var för snäll när jag sa att de behövde bara betala mig 10% av vad de var skyldiga mig haha.

 

Hade första träningen idag. Innan dess gick jag, Katie och hennes tennisvän till ett café och sedan runt i skolan där vi fixade mitt blue card till XC och jag träffade Coachen.

 

Träningen gick inte alls bra. Blev jätteyr på grund av höjden och kände mig inte alls bra efteråt och imorgon ska vi springa 10km istället för 7 som idag. Tränarna vet dock om det så det är väl bra men men….. :/ Lärde känna en tjej från XC idag som var jättesnäll, hoppas det blir fler imon då vi också ska fixa mitt schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0