I am in Colorado!

Idag tog vi flyget från LAX till Denver. Ellen och Nina retade mig typ hela flygresan för att jag inte fattar danska, men vadå då? ;) haha På flygplatsen möttes vi upp av en volontär som är vän med mig på facebook så hon visst vem jag va av oss tre. Sen skulle vi åka till en annan AFS volontärs hus där vi ska sova en natt och imorgon ha lite preperation men på vägen dit stannade vi till på ”Sonnic’s” där Doreen, volontären, bjöd oss på typ slash drycker eller glassdrycker typ ;) haha Alla förutom jag tog is dryckerna men jag tog en Sonic Blasters, lite som McFlurry med m&m fast godare, och större….. ;) Om man åt där blev man serverad på inlines men det vanligaste va att stanna till på drive in så kom de ut på inlines med beställningen. Sedan fortsatte vi vidare och kom fram till huset som var supper gulligt!! Alla husen här är typ byggda på Denvers gamla flygplats. Vi träffade några andra AFS:are innan de flesta blev hämtade av sina värdfamiljer, det var så kul och se.

Försökte springa lite, typ 800m men det var sååå varmt och hade ont i magen från glassen så gick inget vidare…..ska upp imon innan frukosten och springa lite istället så behöver jag inte göra det på söndag.

Vi gick och badade i poolen med två andra killar, från nya Zeeland och Norge, han från Nya Zeelands värdfamilj är ett lesbiskt par och han från Norges värdfamilj är ett homosexuellt par. Ganska coolt tycker jag!! Norge Killen, Adam som är super schyst berättade också att han ”bytte”  namn tillfälligt nu under året eftersom hans vietnamesiska namn skulle bli lite svårt att uttala, så har en kinesisk tjej också gjort, super coolt! ;) :D

Innan kvällsmaten gick vi in till ”centrum” eller vad man ska säga. Starbucks och lite glassbarer och sånt. Det tog över timmen att gå fram och tillbaka.

Imorgon får jag åka ”hem” :D I am so excited. Doreen sa till mig på flygplatsen att min värdfamilj var så excited över att jag skulle komma! J här kommer lite pictures från dagen!

 

Bara en gata i Kalifornien påväg till LAX, had to! ;)

Här kallar de mig för vattenmissbrukare! Det du mamma! ;) <3

Denver från planet

Drive in places

menu

My sonic's blaster

Här befinner jag mig just nu, men inte länge till..... :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

!!!! Jag är på bakgrunden!!! :D det är mina konstiga armar!!! :D Puss på dig Jenny! :D<3<3 och du ska veta att jag faktiskt är inne på bloggen flera gånger varje dag ;)<3

Svar: Nawwhh!!! Love you!! :) <3<3
Jenny Biesèrt

2012-08-11 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0