En vecka i staterna

Kom nyss hem. Hade XC träning idag as usual och det kändes bättre idag. Visst jag sprang inte särskilt snabbt så kan ju egentligen inte avgöra det men men... Imorgon ska de träna backar och typ åka bort till bergen (?) tror jag men ska inte göra sådan tuff träning nu första dagarna i alla fall  så jag ska inte vara med utan springer något eget hemma. Idag när vi sprang 8km sprang jag med en tjej som heter Meagan hela tiden som är jättesnäll. Börjar lära känna allt fler folk nu men det är fortfarande "vad är din favo film" nivån fortfarande. Men jag menar, hur ska jag kunna hänga med bland skvallret än när jag inte ens vet vilka de pratar om. ;)

 

Efter träningen gick vi till en Mexicansk restaurang. Enda gången som jag behövde kunna spanska och de andra tjejerna fick ett skrattutbrott när jag försökte säga vilken sås jag ville ha till han som jobbade som Katie nyss hade sagt till mig. Vi åt halv sex och nu tre timmar senare är jag fortfarande lika mätt!!

 

Glömde säga det men någonstans på vägen från AFS orentation camp:et och Fort Collins försvann min hårborste (tror jag) men jag köpte en ny igår. Men allvarlig talat så hittar jag inte massor av saker som jag hade packat ner och jag menar, det var ju inte så värst mycket men nyss hittade jag just min sax! Yeaj!

 

Till mina fina gulliga bästa vänner hemma i Sverige. Jag svarar inte er på Facebook, för då längtar jag bara hem. Skype om en månad eller så istället. :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0