Check in

Idag åkte vi till skolan för att checka in mig. Fick en skolkalender med skolans motto/loga och fick betala för activity pass ($30), för att jag går på skoaln ($5) och för yearbooken ($65). När det var klart så skulle jag fotograferas och jaa... blev inte särskilt bra! Fick mitt ID- kort direkt efter det och har en smiley som ni kan se för att visa att jag har "activity card" vilket betyder att jag kan gå och titta på footballs games for free och får lite rabatt på baler och sånt. Fick sedan mina böcker, blev bara två men stora var de! De ligger nu i mitt skåp i skolan som jag har väldigt svårt för att öppna, tur att Katie har sitt skåp mitt emot så att hon kan hjälpa mig första dagen. Ja, just det, jag har en skåpskompis.....vet inte vem det är men vi får väl se.
Fick också mitt schema. Jag bytte till Algebra 2 och då kunde jag inte längre ha TV prod. 1 SÅ fick skriva 4 kurser i ordningen jag hels ville ha till the counselor så skulle hon välja två åt mig, (en att ha första terminen och en att ha andra terminen) så särhär ser det ut nu:
 Period
1# Chemistry
2# Photography (hehe jag vet) Nästa termin har jag matlagning istället
3# French level 4
4# Free period
5# Creative Writing (nästa termin speech)
6# US literature
7# Algebra 2
 
Och vet ni vad??? Min XC  coach är min matte lärare!
 
Sen äkte vi och handlade lite mat. Min ICA kort funkade i bankomaten där så jag kunde ta ut lite pengar men det kostade dock $5 för varje uttag.
 
Nu kom jag, Troy och min host mom just hem från att ha varit på deras gym där vi fixade ett kort till mig, så nu kan jag oxå träna där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0