"And we got a foregin exchange student on our varsity team"

Idag var det första måndagen för mig i skolan och då har vi alla ämnena = böckerna får inte plats i min väska så bar två väskor (skolväskan + träningsväskan), lunchlådan, vattenflaskan plus en av pärmarna.  Måste ha en pärm till nästan vartenda ämne så det tar mycket plats i väskan, och att gå till skåpet mellan varje lektion är för stressigt men jag måste säga att jag hittar bra på skolan nu! Jag har 7 period off så jag och Sarah (från Cross country) gick runt och tog lite kort på skolan. Just det, har inte Algebra 2 istället, var för enkel matte (men svåra ord) så jag har off period där istället för period 4 denna terminen och jag har inte min coach som mattelärare. Det första han sa när han träffade mig var det… ;) ”You could just havet old me that I was a bad teacher”  hehe men så var inte fallet och det vet han med :)

 

Innan träningen pratade den coachen (huvud coachen för XC) om hur duktiga vi var i helgen och då sa en annan coach ”And we got a foregin exchange student on the varsity team (for the first time, är inte 100 på det sista) så alla började applådera och där satt jag och log lite fånigt. Träningen går definitivt bättre nu men det är väl inte så svårt att säga. Har fått mitt första smeknamn nu också.  Tränaren som sa det om foregin exchange student on VArsity kallade mig för Jen hela träningen. Vilket kan ställa till med lite problem maybe eftersom det finns en annan utbytesstudent som heter Yen. hehe

 

Fick paket från Sverige idag! Lite kul hur formen på chokladen har förändrats men måste säga att svenskt godis är gott! Nu har jag även fått trycket på min spikskoväska! Tack mamma och pappa! Love you!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, din blogg är jättebra och jag bara älskar att läsa om ditt utbytesår! Men jag bara undrar vad XC är för sport? Du kanske redan har skrivit det men det måste jag missat isåfall! Är det en förkortning av något och vad gör man? Du skriver nämligen att det är jobbigt pga höjden ibland. Du kanske kan göra ett inlägg eller något? :)
Kram din blogg är amazing och hoppas du får ett underbart år!!:)

2012-08-28 @ 19:17:46
Postat av: Kaaaaaaarl!

Hahahahah Jen och Yen hahahahah och vad cool chokladen såg ut haha :D saknar dig älskade Jenny Jen Jen <3<3<3<3

2012-08-28 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0