23kg i handbagage...eehh..nee



Vi bestämde oss för att tacka jag till Tranås erbjudande. Då bokar de ju även hemrese biljetten och om det skulle vara något problem kan det ju alltid vara bra. ;) Vi har läst lite på flygbolagets hemsida och jag får ha ett incheckningsbagage på 23kg och ett handbagage på 23kg! Handbagae! Ha, och det skulle jag orka lyfta upp på hatthyllan, I don't think so. ;) Vi hade tvivlat på om jag skulle ge den presenten som vi har köpt till värdfamiljen eller om vi skulle köpa något annat för den väger ganska mycket men om jag får ha så mycket handbagage, (som jag inte kommer ha) kan jag ju ge den. :) Jag lämnar Sverige och åker från Kastrup den 9 augusti ca 10.30 och så landar jag på LAX 19 och något och så kommer jag hem den 25 juni 2013....om jorden inte går under innan dess då ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaha okej:)

2012-04-06 @ 18:08:25
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

Hej! Har du fått placering än? tänkte eftersom du vet att du kommer att flyga till LAX? :)

2012-04-08 @ 10:34:46
URL: http://breakawayusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0